Forum TBGSquad Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
ile cm od asfaltu mozna bezpiecznie zawiesic auto???
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
ile cm od asfaltu mozna bezpiecznie zawiesic auto???
Autor Wiadomość
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
jak ma się rozejśc? Do tego potrzebne jest kilka czynników! Jak jest zdrowe nie ma co się rozłazić.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:49, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
urbi
Weteran



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tbg

Post
no wlasnie w tym problem ze ma Confused
pare mocniejzych dupniec i wszystkie lekkie drgania odbierane przez karoserie poprzez twardy zawias = rozlazenie sie kielichow i pekanie budy bez wzgledu na jej wypadkowa przeszlosc i stan


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:06, 10 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
jeżdzę rok, byłem na stacji ustawiać zbieżnośc nic się nie dzieje nie wlaściwego. Poza problemem z wjechaniem na podnośnik Very Happy nie było żadnych niedomagań. Zresztą przy mojej glebie -35 nie ma hardcoru, konsensus jest zachowany.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:20, 10 Gru 2006 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
widzialem tu tekst ile mozna obizyc auto na seryjnych amorkach, hmm... moim zdaniem nie mozna, jesli kupujesz nowe krotrze sprezyny, to mosisz kupic i amorki, seryjne amorki nie będę przystosowane go sposobu pracy sprezyn, generalnie autko bedzie troche twarde i moze się wydawac ze lepiej wchodzi w zakrety, ale to tylko złudne wrazenie, auto ma wtedy mniejsza granice bezpieczeństwa (od przyczepnosci do bezwzglednego poslizgu), auto w serii pokona dany zakret szybciej, choć przy tym bedzie bardziej piszczało i wychylalo się w zakretach, jesli chodzi o VW i BMW to ludzie sprowadzają uzywane gwinty z niemiec w cenie około 1000plnów i regenerują tu cena zalezy od zuzycia, ale kto by niechciał mieć gwintu, w swoim autku, pełna regulacja pod kierowce :wink:


Post został pochwalony 0 razy
Nie 7:25, 10 Gru 2006 Zobacz profil autora
urbi
Weteran



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tbg

Post
znajdz dla mnie gwint za 1000 a biore go dzis i jezcze ci stawiam taaaaaaka flaszke ...

kupic gwint do bmw na polskim rynku graniczy z cudem Confused zdarzaja sie do e36 ale zadko ... do e30 to juz wyczyn


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:31, 10 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
pierwsza sprawa regenerowany gwint to nie porozumienie. Mam wydac myślę grubo ponad 1000 zł to lepiej zebrac sie w sobie i kupic nówkę! Ten element bezpośrednio ma wpływ na nasze bezieczeństwo a to jest bez cenne. Sporo przy modach u mnie w zawiasie zaczerpnołem wiedzy, opini przeciwników i zwolenników. Nie jestem żółtodziobem w tym temacie i naprawde wieżcie mi bezpieczeństwo to priorytet. A swoją drogą tu ludzie naprawde nie mają pojęcia co robią sam osobiście widziałem jak pacjent nie włożył wogóle odbojów w celu jak to określi: dzięki temu będzie dużo niższe auto, naprawdę debilstwo nie zna granic.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:21, 10 Gru 2006 Zobacz profil autora
urbi
Weteran



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tbg

Post
dlaczego nie regenerowane ? nieraz regenerowane jest lepsze od fabryki - mozesz wedlug siebie ustalic twardosc skok itd ... ja mam regenerowane amory bilsteina b6 na tyle i jest super ! ... jakies sieroty w warsztacie amortyzatora ci nie zregeneruja - musi bys powazna firma, moje robila firma najwieksza w polsce zajmujaca sie wlasnie tego typu rzeczami ZERKOPOL


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:42, 10 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
tylko że grwarancji na to ci nikt nie udzieli, dlatego ja wybrałem nowe akcesoria gazówki bilsteina na przód i sprężyny progresywne dedykowane do mkIII, tylnych amorów Monroe narazie nie ruszałem bo jakieś 2 lata przed modem były wymieniane, czasami przydaje sie mieć książke serwisową Very Happy. Wiem jedno przy większych obniżeniach tylko i wyłącznie należy pakowac cały kit. Swoją drogą to żyjemy w czasach gdzie można spokojnie wychaczyć w Germanlandii całkiem niezłochany zawias za przyzwoite pieniądze (co nieznaczy ze tanio-ja w cuda nie wieże).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ross dnia Nie 12:27, 10 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Nie 12:24, 10 Gru 2006 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
Ross napisał:
pierwsza sprawa regenerowany gwint to nie porozumienie. Mam wydac myślę grubo ponad 1000 zł to lepiej zebrac sie w sobie i kupic nówkę!

np napewno lepiej, ale nowka sztuka gwint to wydatek zaczynajacy sie od 3000plnków w gore, regenerowane, tak jak pisze Urbi są ok, czasem nawet lepsze, ale musi to robic dobry warsztat, ktory zajmuje sie tylko tym

p.s. jak bede miał czas to pogadam z kilkama znajomymi ktorzy przegladaja wszystkie europejskie gieldy internetowe, moze cos im sie rzucilo w oczy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:25, 10 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
hehehe czasami robi dużą różnicę! ;]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:29, 10 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin