Forum TBGSquad Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
ile cm od asfaltu mozna bezpiecznie zawiesic auto???
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
ile cm od asfaltu mozna bezpiecznie zawiesic auto???
Autor Wiadomość
urbi
Weteran



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tbg

Post
powinno sie obnizac kitami do tego stwozonymi i nie tylko na sperzynach bo tak sie zabic mozna Smile jak robic to sprezyny + amory !
mi chodzilo o to zeby obnizac na zawieszeniu a nie zalozeniem jakiejs podkladki i progow


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:39, 09 Lis 2006 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
pelu napisał:
Ross napisał:
a ztym się nie zgodzę! Utniesz sprężyne dajmy na to i co??? I duupa zbita bo ta sprężyna wciąż jest miękka, podobnie zaciski, ta sprężyna wciąż będzie miękka, przez co amortyzator tylko ucierpi. No chyba że komuś zależy tylko na wyglądzie to wsio praktycznie dozwolone.
obcieta sprezyna inaczej sie zachowuje, jest twardsza i to zauwazalnie, ja mam obciete i jezdzilem na zwyklych sprezynach i na tych co mam i jest duuza roznica, szczegolnie chodzi o zakrety


sprężyna ucięta jest wciąż przecież sprężyną z tego samego materiału, miękką niemalże tak samo bo to przeciez ta sama sprężyna. Natomiast mówczas znacznie skrócony jest skok amortyzatora przez co dostaje po dupie. Przy nazwijmy to lekkich (delikatnych) obniżeniach można zakładać sprężyny progresywne (które są znacznie twardsze) natomiast przy większych obniżeniach musi koniecznie być cały kit(amortyzator sportowy +sprężyna) inaczej amortyzator nie bedzie miał wogóle skoku albo minimalny co sprawia że nie bedzie spełniał swojej roli praktycznie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:29, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
DRAGON
Weteran



Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TARNOBRZEG

Post
jest troche w tym racji Smile czytałem w magazynie GT czy coś podobnego ze do -20 -30mm mozna obnizać auto na orginalnym amorku u mnie skok wynosi 170mm wiec wystarczy kupić spręzyny ale orginał japan konni kosztuje ok 800 zł Smile acałe makpersony na 4 koła + 2 rozpórki przut i tył ok 2900 zł Smile nie jest to tani interes


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:26, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
urbi
Weteran



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tbg

Post
jak chcesz kupowac wszystko nowe to nigdy nie obnizysz tego auta - poszukaj kitu na allegro albo na jakis forach mazdy - jest tego pelno w dobrej kasie

do mojej bemy sprezyny kosztuja nowe obnizajace jakisjs dobrej firmy ok 500 - 800 zl na allegro takie same w bdb stanie mozna wychaczyc juz za 200


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:21, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
DRAGON napisał:
jest troche w tym racji Smile czytałem w magazynie GT czy coś podobnego ze do -20 -30mm mozna obnizać auto na orginalnym amorku u mnie skok wynosi 170mm wiec wystarczy kupić spręzyny ale orginał japan konni kosztuje ok 800 zł Smile acałe makpersony na 4 koła + 2 rozpórki przut i tył ok 2900 zł Smile nie jest to tani interes


zależy jakie sprężyny, tzn. ile mają obniżyć auto !! Jak zapakujesz -80 czy -60 na oryginalne amory to krzyż na drogę.

tak jak mówiłem spokojnie można do 40mm max pakować progresywne sprężyny, co do rozpurek to to może poczekać. Obniżysz pojeździsz i się przekonasz jak ejst, bedziesz chciał czegoś więcej to wtedy ewentualnie rozpurki się pakuje.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:17, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
DRAGON
Weteran



Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TARNOBRZEG

Post
ja pisałem ile kosztuje kit do profesjonalnego obnizenia auta co za tym idzie usztywnienia; cały komplet narazie daje se siana z takimi fazam jest dobrze jak jest


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:24, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
rozpurki nie są ci potrzebne i nie wchodzą w skład kitu więc obsolutnie nie jest to ci potrzebne, na torze nie jeździsz. Najpierw obniż i zobaczysz jak się bedzie jeździło.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:32, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
urbi
Weteran



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tbg

Post
oj ross mylisz sie ! rozporki znacznie wplywaja na sztywnosc budy ! i powiem ci ze roznice CZUC ! mam u siebie zlaozona przednia rozporke ... mysle teraz nad tylna !
trozporki warto miec nawet jak sie nie ma gleby - poprawia to prace zawieszenia i lepiej auto sklada sie w zakrety.

ross pomysl nad rozporkami u siebie zeby ci sie buda nie rozlazla ... ogladlaem ostatnio e30 ktore jezdzilo jakis rokk bez rozporek na glebie ... kielichy zaczynaly odchodzic od reszty ..... nie wafjny widok ;/

dragon - poszukaj jakis sprezyn 40/40 albo nawet 60/60 !!! to wcale nie tak duzo ! u mnei jest 80/60 i jezdze Smile
poszukaj tez uzywanych amorow na allegro
ja mam uzywane i sam widziales jaka maja skutecznosc na badaniach !

rozporki mozna porobic sobie samemu
podnosisz auto (MUSISZ PODNIESC) , stawiasz na kolkach,zdejmujesz wymiary, dzien spawania i masz rozporki ! tylko musisz zrobic to PZOADNIE i dokladnie !!!!!!!!
pamietajcie ze rozporki zaklada sie na podniesionym aucie (zeby kola nie dotykaly ziemi)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:34, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
ale oczywiście że rozpurki to dobra rzecz ale jemu narazie są nie potrzbne. Najpierw niech obniży. Rozpurki ewentualnie w dalszej kolejności.
Ja na sztywnośc nie narzekam zresztą Golf jest dośc zwarty przez co i sztywny. Nad rozpurkami też mocno swego czasu myślałem i oczywiście można je sobie samemu zrobić przy odrobinie pojęcia ale jak narazie ten plan poszedł w odstawkę, bo jak narazie nie ma to sensu, auto trzyma się jak trzeba a nawet lepiej a przy rozpurkach bedzie jeszcze sztywniejszy a to mi już nie potrzebne. Zresztą auto jest zdrowiutkie od spodu, kielichy też ładnie się trzymają więc narazie głowa mnie nie boli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ross dnia Sob 23:47, 09 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Sob 23:45, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
urbi
Weteran



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tbg

Post
nie chodzi o sztywnosc tylko o to zeby sie buda nie rozlazla ... Confused


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:46, 09 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin