reguluje cisnienie na listwie wtryskowej.majac wieksze cisnienie do silnika masz podawane wiecej paliwa + pobierane wiecej powietrza = wiecejmocy, jednak za wiele bez wydechu i dolotu nie zaszalejesz bo silnik poprostu bedzie sie zalewal bedzie kustykal na niskich obrotach ... mozesz sobie podniesc cisnienie o pol bara moze nawet o bar ale wiecej mija sie z celem. dobrze bylo by tez miec mape silnika zrobiona pod dane cisnienie na listwie bo moze cos wariowac i zamiast polepszyc moze sie posrac
padnie nie padnie to narazie odległa droga, nie wykręcisz zbyt dużo bo silnik bedzie zalewany paliwem które nie bedzie w całości wypalane.
To co Ci wczesniej mówiłem napisał wyżej Urbi i juz nie bede pisał tego samego, a więc sam ten pierdolnik zwany regulatorem ciśnienia prawdopodobnie mało co zdziała ponieważ ponosi za sobą dodatkowe modyfikacje które juz napewno przyczyniły by się do jakichś tam efektów. I własnie to typowy przykład udowadniający stwierdzenie że jedna przeróbka w silniku pociąga inne. Ale do odważnych świat należy . Regulator ciśnienia + dobry dolot + odpowiedni ukł. wydechowy no i chyba najtrudniejsze mody w sterowniku silnika zmieniąjce mieszanke paliwowo powietrzną (niewiem czy ty tam masz jakiś komputer sterujący czy cuś innnego).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach