Forum TBGSquad Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Regulator

 
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Regulator
Autor Wiadomość
nomos
BOSSSKI ADMIN



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1593
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: TBG

Post Regulator
[link widoczny dla zalogowanych] co o tym sadzicie i jak to działa dokladnie siezastanawiam ??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:39, 20 Wrz 2007 Zobacz profil autora
urbi
Weteran



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tbg

Post
reguluje cisnienie na listwie wtryskowej.majac wieksze cisnienie do silnika masz podawane wiecej paliwa + pobierane wiecej powietrza = wiecejmocy, jednak za wiele bez wydechu i dolotu nie zaszalejesz bo silnik poprostu bedzie sie zalewal bedzie kustykal na niskich obrotach ... mozesz sobie podniesc cisnienie o pol bara moze nawet o bar ale wiecej mija sie z celem. dobrze bylo by tez miec mape silnika zrobiona pod dane cisnienie na listwie bo moze cos wariowac i zamiast polepszyc moze sie posrac


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:23, 21 Wrz 2007 Zobacz profil autora
nomos
BOSSSKI ADMIN



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1593
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: TBG

Post
no wałasnie ale wydaje mi sie ze za duzo tez wykrecac z tego nie mozna bo silnik podnie


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:47, 21 Wrz 2007 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
padnie nie padnie to narazie odległa droga, nie wykręcisz zbyt dużo bo silnik bedzie zalewany paliwem które nie bedzie w całości wypalane.
To co Ci wczesniej mówiłem napisał wyżej Urbi i juz nie bede pisał tego samego, a więc sam ten pierdolnik zwany regulatorem ciśnienia prawdopodobnie mało co zdziała ponieważ ponosi za sobą dodatkowe modyfikacje które juz napewno przyczyniły by się do jakichś tam efektów. I własnie to typowy przykład udowadniający stwierdzenie że jedna przeróbka w silniku pociąga inne. Ale do odważnych świat należy . Regulator ciśnienia + dobry dolot + odpowiedni ukł. wydechowy no i chyba najtrudniejsze mody w sterowniku silnika zmieniąjce mieszanke paliwowo powietrzną (niewiem czy ty tam masz jakiś komputer sterujący czy cuś innnego).


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:03, 22 Wrz 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin