Forum TBGSquad Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
prawdziwy tuning silnika a nie te wasze stozki heh
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
prawdziwy tuning silnika a nie te wasze stozki heh
Autor Wiadomość
Black Spider
Gość







Post
A ile chcialbys ja splanowac, by zwiekszyc stopien sprezenia Rolling Eyes Urbi mam nadzieje ze to ironia tylko. A za 8tys tak jak pisano wczesniej mozna miec mocniejszy silnik i do tego dolozone turbo, no i moc na pewno wzrosnie o wiecej niz 50 kucy
Wto 23:19, 21 Sie 2007
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
kolego Hostek już na pierwsze spojrzenie da sie dostrzec że to nie twój tekst, tak jak ktoś wczesniej chyba słusznie zauważył wkleiłes sobie tekst i chcesz zabłysnąć.
Kolejna sprawa już mineły czsy że ludziska wkładali stożki i cieszyli się 10 czy 15% procentowym przyrostem , teraz już prawie wszyscy wiedzą, że dolot współgra z wylotem, już nie mówiąc o tym że dolot bedzie się sprawdzał tylko wtedy gdy bedzie możliwiwe jak "najbardziej zimny", wiec zmierzam do tego, że heneralizujesz słowami "PRAWDZIMY TUNING SILNIKA A NIE TE WASZ STOŻKI"

Tuning silnika to dobre rozwiazanie dla tych którzy np. wiedzą że mają silnik w świetnej kondycji idużo dużo kasy na modyfikacje, do tego mysle potrzebny jest jeszcze jakiś.... niewiem..może sentyment do jednostki napędowej, bo przecież jak niemal wszyscy podkreślają o wiele szybszym i niejednokrotnie tańszym rozwiązaniem jest SWAP na mocniejszy motor, niezależnie czy to na jakiś wolnossący motor V6 Very Happy, czy coś uturbionego.

Co do planowania głowicy to myślę, że jak najbardziej można się o to pokusić. Ale trzeba wiedzieć, że bedzie to raczej zabieg podnoszący nasze ego tzn. "kurde felek głowice sobie splanowałem". Oczywiste jest to, że przy mocniejszych modyfikacjach planowanie głowicy odgrywa już większe znaczenie bo wtedy przecież niezwykle istotne jest aby wszystko było na tip top i grało jak w zegarku.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:15, 22 Sie 2007 Zobacz profil autora
Dee Jay
Gość







Post
A ja sobie zamówiłem jakiś czas temu to:




No i power is good Laughing


Hehe dobry temacik. Wink
A co do swap czy turbo.......to lepiej turbo
Czw 18:07, 23 Sie 2007
MŁODY_ŚWIESTA
Stały bywalec



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarobrzeg/Kraków

Post
DJ ile taka przyjemnosc cie wyniosła ?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:20, 23 Sie 2007 Zobacz profil autora
Dee Jay
Gość







Post
Kumpel ostatnio załatwiał z USA bo w Polsce nie kupisz dolotu do mazdy mx6/probe II Sad no i wyniosło 190zł czyli całkiem nieźle.
Fajny zestawik no i stożek ma chociaż chłodno Wink
Czw 20:58, 23 Sie 2007
nomos
BOSSSKI ADMIN



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1593
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: TBG

Post
Stozek renomowanej firmy Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 8:11, 24 Sie 2007 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
kiedy się autor topicu wypowie, bo jak narazie to chyba się troszkę wstydzi, moze jest nieśmiałyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:16, 24 Sie 2007 Zobacz profil autora
Andrzej
Stały bywalec



Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Post
no tylko renomowanej a nie jakies "te wasze" badziewia a raczej nasze bo przeciez autor postu nie uznaje tuningu ponizej 8 tys hehehe


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:12, 24 Sie 2007 Zobacz profil autora
Dee Jay
Gość







Post
nomos napisał:
Stozek renomowanej firmy Very HappyVery HappyVery Happy


Do mnie pijesz? to zajmij się czymś innym bo mi się nie chce komentować głupot. Smile
Pią 16:11, 24 Sie 2007
Lukasz
pisze trzy po trzy



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Post
ojj panowie osmieszacie sie troszke
chlopak napisal lub skopiowal z jakiegos forum prawde.
wycieczki typu po co planowac czy po co ruszac zaplon i dawke paliwa sa nie na miejscu. wszystkie te modyfikacje razem daja efekt i to nie maly(nie wnikam w cyferki).
po drugie trzeba rozruzniac "tuning" mechaniczny na 3 podstawowe czesci: modyfikacje silnikow wolnossacych ( najbardziej kosztowna i o tej pisal wlasnie autor), silnikow doladowanych, no i swapow. nie wiem po co sie czepaicie chlopaka, polowa waszych tekstow jest nietafiona np o planowaniu, stojeniu,czy cienkiej uszczelce. radze pierw zapoznac sie z tematem niz chwalic sie internetowa wedza tylo po to zeby kogos nowego an forum zgnoic.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:57, 11 Lis 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin