Forum TBGSquad Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
prawdziwy tuning silnika a nie te wasze stozki heh
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
prawdziwy tuning silnika a nie te wasze stozki heh
Autor Wiadomość
MŁODY_ŚWIESTA
Stały bywalec



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarobrzeg/Kraków

Post
oj nie kazdy ,nie kazdy wsior potrfi zwlszcza jesli chodzi o silniki wyzszej klasy , ale do zeczy do czego dazy ten temt bo nie widze tu sensu napisales cos co ktos ci powiedzial a w zeczywistoci pewnie tego nie zrobisz, bo jesli faktycznie powaznie myslałbys o przerobkch wybral bys przekładke silnika , dlaczego ? bo taniej i wiecej koni dostajesz a pozatym jesli myslisz o podnoszeniu mocy silnika najpierw doprowdz do ładu i składu caął reszte auta a nie miec 200 koni rozpedzic sie do astronomiczniej predkosci , noga trzymajac kierownice a reszta konczyn blache i martwic sie czy wyhamujesz przed przechodniem na pasach


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:25, 20 Sie 2007 Zobacz profil autora
Hostek
zaczyna bazgrać



Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Post
hahaha... ja nie mam nawet najmniejszego zamiaru robic ani przekładki ani tego co opisałem... chciałem tylko porozwazac z wami aspekty tuningu:D u mnie pozostaje seria:D


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:31, 20 Sie 2007 Zobacz profil autora
MŁODY_ŚWIESTA
Stały bywalec



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarobrzeg/Kraków

Post
phi jak dla mnie temat do kosza


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:44, 20 Sie 2007 Zobacz profil autora
Matee
Stały bywalec



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tarnobrzeg

Post
koniec srania po krzakach


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:15, 20 Sie 2007 Zobacz profil autora
nomos
BOSSSKI ADMIN



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1593
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: TBG

Post
zastanawia mnie z jakiego forum lub strony to powicinałes Very HappyVery Happy Ale ciekawe ile mocy dodały ci te białe kierunki Very Happy smiejszesz sie ze przekładke kazdy potrafi zrobic a pewnie sam bys niewiedział gdzie palec włozyc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:00, 21 Sie 2007 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post Re: prawdziwy tuning silnika a nie te wasze stozki heh
Hostek napisał:
Zacznijmy od podstaw.

tu masz racje;)

Hostek napisał:
Realne podniesienie mocy następuje poprzez kilka modyfikacji:
- zmiana wałków rozrządu na sportowe (inny wznios, czas otwarcia zaworów)
- modyfikacja głowicy (planowanie, polerka portów, wymiana sprężyn i talerzyków zaworowych na sportowe odpowiedniki)
- przestawienie zapłonu (rególowane kółka rozrządu)
- zmiana układu dolotowego i wydechowego (filtr stożkowy, kolektor wydechowy 4-2-1)
- elektronika (komputer PIGGYBACK z mapą paliwa pod dany silnik)

kupa prawda!!!! modyfikacje te maja na celu usprawnienie wymiany gazów, co pomoże szybciej wkręcać się motorowi, zapłonu się nie rusza, chyba że zamierzasz wykorzystywać maksymalne przyśpieszenie cały czas i nie używasz auta na codzień!!! mapy w atmosferycznym nie ma sensu ruszac, ale najbardziej mnie rozbawiła modyfikacja - planowania głowicy, bardzo bardzo profesjonalne;)

Hostek napisał:
Mam nadzieję że mój esej się Wam przyda i otworzy trochę oczy. Powodzenia tunerzy he he Razz

chłopieeee aż okularów normalnie nie musze już nosic, mozesz zapytać innych na forum, że jak to przeczytałem to oczka mi się chyba wyleczyły, hehehe, normalnie stary nie chce mi się kompentować towojej "eseji" Laughing nie ma co znasz się na modyfikacjach samochodów, jak zarobie kaske to wpadne do ciebie


aaa jeszcze jedno mozesz mi zrobić wycene CVC 5 gen. 3d w JDM'e? może być w tym topicku, z góry dzięki, chodzi mi o to żebym poprostu wiedział ile kaski mam uzbierać, zanim do ciebie wpadne;) pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:04, 21 Sie 2007 Zobacz profil autora
Black Spider
Gość







Post
Zgadzam sie z woodym troche to smieszne, a planowanie glowicy mnie juz rozbawilo do lez. Teraz pytanie wydech z kwasowki pewnie przelotowy jeszcze zasadnicze pytanie tylko po co do motoru wolnosacego? Przelotowy wydech ma racje bytu w silniakch doladowanych, druga sprawa ciensza uszczelka pod glowice, po jaka cholere i czemu ma to sluzyc, chetnie sie dowiem, bo przy zakladaniu turbo jezeli nie ma sie $$ na odprezajace tloki mozna dac 2 uszczelki i przekladke miedzy nimi chociaz to tylko polsrodek. Nalezy tez pamietac o zasilaniu, gdyz dodatkowe koni potrzebuja wiecej pic, wiec nalzy zadac sobie pytanie czy obecny uklad jest na tyle wydajny. No i nalezy wziasc pod uwage stan jednostki bo zeby brac sie za modyfikacje jednostka musi byc w swietnym stanie a to zazwyczaj wiaze sie z remontem i kolejnym i$$$$$. Majac 8 kali bawilbym sie w dolozenie turbinki i jeszcze zostaloby mi kasy a moc wzrosla by w podobnych granicach.
Wto 11:59, 21 Sie 2007
DIGI
Stały bywalec



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Post
8 000 PLN za marne 50 KM ?? Tu już wszelki komentarz jest zbędny,


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:00, 21 Sie 2007 Zobacz profil autora
DRAGON
Weteran



Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TARNOBRZEG

Post
od kiedy SWAP nie jest tuningiem ??? to chyba najlepszy i najszybszy sposób aby podnieść moc w aucie w niektórych przypadkach za 2.5 tyś podnisisz moc w samochodzie o ok 100 ko9ni .. hehe za 8 tyś tuning silnika hehehe jak juz piszesz to pisz o prawdziwym tuningu silnika a nie jego rasowaniu prawdziwy tumiong silnika zaczyna się od 20 tyś we górę bo do tych pierdół co napisałeś potrzeba by jeszcze załozyc turbinę i no2 załozyć kute tłoki i korbowody itd

znalazłeś coś na internecie wkleiłeś a tak naprawdę niewiesz co pisze w twoim temacie

ps planowanie głowicy kosztuje 50 zł


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:20, 21 Sie 2007 Zobacz profil autora
urbi
Weteran



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: tbg

Post
planowanie glowicy nic nie da ? a stopien sprezania ? wieksze cisnienie - mocniejszy wybuch - wiekszy moment i moc


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:08, 21 Sie 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin