Forum TBGSquad Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
niskie zawieszenie :]
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
niskie zawieszenie :]
Autor Wiadomość
senna ZMORA
Weteran



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z dupy maryny<Głazów>

Post
nienormalny jestes co ci to da ze amor bedzie spotr jak bedzie nim bujac na boki wiem ze nie kazdy sie zna ale bez takich wymtslanek :O


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:25, 23 Lut 2007 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
adamex napisał:
a ja proponuje amortyzatorek krótki a springa seria i tak autko bedzie lezec nizej.


Amortyzator nie może być krótszy, może mieć co najwyżej inną charakterystykę i inny skok, od amortyzatorów zależy twardość zawieszenia, czyli jego progresywność, siła odbicia i szybkość odbicia, amortyzator nie ma wpływu na wysokość auta. Sprężyny natomiast mają wpływ na wysokość auta i połowicznie na twardość zawieszenia, choć jest to efekt uboczny złego dobrania amortyzatorów lub używania seryjnych amortyzatorów, krótsze sprężyny sprawiają, iż amortyzator jest bardziej schowany niż przy seryjnych(wyższych) sprężynach, więc staje się trochę bardziej progresywny.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:47, 23 Lut 2007 Zobacz profil autora
adamex
Stały bywalec



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślęzaki

Post
zgadza sie Woody dokładnie o to mi chodziło. A ja napisze inaczej o co mi biega.
W aucie z zawiasem fabrycznym amortyzator+sprężyna pozwala na ruch koła góra dół od pozycji 0 (jak auto stoi) 15cm do góry i 10cm w dól. do samochodu obnizonego 0 4cm obcinasz mu skok koła w góre do 11cm i teraz nam zostaje z 10cm ile zosaje w dół na niewielkich nierównosciach pogarsza nam się prowadzenie i sprawnosc amorka.przewarznie na jakiej modyfikacji się zaprzestaje to króka sprężyna i ewentalnie spinka kielichów. a to amory maja zasadniczy wpływ na stabilność auta wejścia i wyjścia na zakręcie czy prostej podczas hamowania i przyspieszania.Amor ma sie przeciwstawiac sprężynie. Jake ma zadanie zawiaz czy do sporu czy konfort a to co napisałem to kompromis miedzy jednym a drugim.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:01, 23 Lut 2007 Zobacz profil autora
DRAGON
Weteran



Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TARNOBRZEG

Post
A mam pytanie do tych co mają niskie zawieszenie czy nie wybijają sie końcówki i swoznie tulejki i takie pierdoły ???? bo coroku nie mam zamiaru wymieniać min 50 tyś muszą wytrzymać.

mi sie jescze nic złego nie stało odkąd zglebiłem Gofra, ty też nie masz zamiaru dużo obniżać więc nic specjalnie złego nie powinno się dziać. Co innego przy naprawde extremalnych glebach, ale kto mówi że tuning jest dla wszystkich. To niestety droga zabawa.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:28, 24 Lut 2007 Zobacz profil autora
pelu
Stały bywalec



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tbg/krk

Post
zalezy gdzie jezdzisz, po krakowie wytrzymuja 30 tys


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:37, 24 Lut 2007 Zobacz profil autora
senna ZMORA
Weteran



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z dupy maryny<Głazów>

Post
niski zawias i sztywny zawias nie oznacza ze koszty jego utrzymania beda tez niskie.ale na chłopski rozum dragon pomysl cos sztywnego to cos wybijajacego sory za takie dogryzki ale jestem dzis zły


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:57, 24 Lut 2007 Zobacz profil autora
DRAGON
Weteran



Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TARNOBRZEG

Post
wiem ze sztywne jest niszczące no ale na orginalnym przejezdziłem 200 tyś a zmieniłem na ngk wszystkie tulejki to myśle ze 50 wytrzyma


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:37, 24 Lut 2007 Zobacz profil autora
senna ZMORA
Weteran



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z dupy maryny<Głazów>

Post
zalezy ile dasz w dół i ile usztywnisz jak bedzie mega beton to mysle ze 50 powinny wytrzymac nie no zartuje 30 max na max betonie i glebie ale tak bardziej lajtowo to 50 spoko oloko ci polata


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:40, 24 Lut 2007 Zobacz profil autora
Ross
Weteran



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tebeg

Post
nie bedzie zadnego problemu, ty chdesz delikatnie zglebić auto więc nic specjalnie złego nie bedzie się dziać, oczywiście pod warunkiem jak i za pomocą jakich wyrobów to zrobisz . Ja już zrobiłem jakieś 20 tys i wszystko sprawuje sie bardzo dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:25, 25 Lut 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin