Forum TBGSquad Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Made in Japan
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Design Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Made in Japan
Autor Wiadomość
adamex
Stały bywalec



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślęzaki

Post
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 1:20, 29 Paź 2006 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
zarąbista :wink:


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:46, 29 Paź 2006 Zobacz profil autora
adamex
Stały bywalec



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślęzaki

Post
lista modyfikacji :

ENGINE:
# B16a Block
# B18c1 Head
# B16a Trans

# PERFORMANCE: T3/T4 Spark Racing Tubular Manifold
# Garret GT40 Turbo
# TurboSmart 38mm Wastegate
# Greddy Type 24 Front Mount Intercooler
# Custom Intake Piping
# Greddy Type R Blow Off Valve
# Thermal R&D Full 3" Exhaust
# SpeedQuest Performance 4" Downpipe
# STR Drag Intake Manifold
# MSD 6AL+ w/ 2-Step Control
# MSD Distributor Cap
# MSD High Voltage Coil Blaster
# Magnecor 8.5mm Spark Plug Wires
# AEM High Volume Fuel Rail
# AEM Fuel Pressure Regulator
# Marshall Fuel Pressure Gauge
# RC Engineering 1000cc Injectors
# NGK V-Power R5671A-9 Spark Plugs
# Port & Polish Head
# Crower cams
# Crower Retainers
# Crower Valves
# Crower Valve Springs
# Darton Sleeves 84mm
# CP Forged Pistons 9:2:1
# Fluidyne Radiator
# Slimline FAL Radiator Fan
# Competition Clutch Twin Disc Race Clutch
# Drive Shaft Shop Stage V Axles
# Mugen Valve Cover
# Mugen Oil Cap
# Mugen Brake Resevoir Cover
# Mugen Clutch Resevoir Cover
# Apexi Rev-Speed Meter
# Apexi AVC-R Boost Controller
# Speed Pro Stand Alone Computer System
# Quaife Limited Slip Differential
# Moroso Oil Catch Can

# EXTERIOR: Custom Body Paint in Bronze
# Mugen Front Lip
# Bomex Side Skirts
# Bomex Rear Bumper
# Bomex Rear Spoiler
# JDM Civic Type-R Headlights
# JDM Civic Type-R Side Mirrors
# Raybrig JDM Factory Fog Lights
# OEM Carbon Fiber Hood
# PIAA Yellow 194 City Lights
# PIAA Yellow H3 Fog Light Bulbs
# Seibon Carbon Fiber Door Panels
# Seibon Carbon Fiber Hatch

# INTERIOR: Mugen Gauge Cluster
# Mugen Shift Knob
# Mugen Pedals
# Carbon Fiber Dash Kit
# Momo Jet Steering Wheel
# SPW Quick Release Hub
# Momo Carbon Fiber E-Brake Handle
# Hayame Glove Box Gauge Cluster
# Apex E.L. Boost Gauge
# Apex E.L. EGT Gauge
# Apex E.L. Oil Pressure Gauge
# DC Sports Short Shifter
# Civic Type-R Floormats
# Tenzo-R Front Seats
# IHRA/NHRA legal 8-Point Racing Cage by Competition Engineering
# Door Panels Wrapped In Leather
# Sparco Seat Belt Harnesses

# SUSPENSION: Apex Integration Full Coilover Kit
# Specialty Products Full Camber Kit
# Comp Engineering Traction Bar
# Skunk 2 Rear Lower Tie Bar

# BRAKES: 00 Civic SI Front & Rear Brake Conversion
# Power Stop Front Crossdrilled Rotors
# Power Stop Rear Crossdrilled Rotors
# Axxis Metal Master Brake Pads

# WHEELS & TIRES: ASA AR-1 by BBS
# Nitto Neo Gen Tires P215/35ZR18

544.58 whp 363.95 lb/ft
i sumka; Smile
$17,500.00


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:18, 29 Paź 2006 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
a teraz coś z Polski

mody:

blok:
- baza D15
- wyczynowe tuleje promotor
- układ korbowo/tłokowy wymieniony na kuty
- poprawiony układ smarowania
głowica:
- B16A2 SOHOC VTEC, dodatkowo została poddana obróbce (faza III)
układ dolotowy:
- kolektor ssący z przepustnicą z B16A2
- 4-punktowy wtrysk podtlenku azotu NX.Falcon, sterowany przez komp AEM EMS (+200KM, jeszcze nie używane na zawodach)
- intercooler promotor ProRace
- układ dolotowy z polerowanej stali nierdzewnej
- zawór upustowy dwutłokowy PromotoR
doładowanie:
- tyrbina Garrett seria GT-R na łożyskach kulkowych (ball-bearing)
układ wydechowy:
- kolektor wydechowy seria ProRace, równoodległościowy, wykonany ze stali nierdzewnej, izolowany termicznie
elektronika:
- komputer StandAlone AEM, współpracuje z sondą lambda, czujnikiem spalania detonacyjnego, posiada flatshifting, oraz kontrole trakcji
napęd:
- indywidualnie dobrane przełożenia wszystkich biegów (piąty bieg dochodzi do 310km/h)
- wszystkie gumowe elementy wymieniono na poliuretanowe firmy Energy Suspension
- sprzęgło SPEC
zawias:
- amorki gwintowane KONI
- kompletny zestaw poliuretanowy firmy Energy Suspension
- wzmocnione poduszki silnika
hamulce:
- tylna belka od VTi, klocki Ferodo
- przedni system Wilwood, przewody w oplocie, srednica tarcz 11"
osiągi:
- moc (bez podtlęku azotu) 330KM
- moment (bez podtlęku azotu) 350Nm
- 1/4 mili (bez podtlęku azotu) 12,9 sekundy
- 0-100km/h (bez podtlęku azotu) 5 sekund
- 0-200km/h (bez podtlęku azotu) 12,5 sekundy
- prędkość maksymalna 310km/h


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:40, 29 Paź 2006 Zobacz profil autora
DRAGON
Weteran



Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TARNOBRZEG

Post
piękne te hondy Smile moja mazda tez taka bedzie kiedyś Smile (mam nadzieje)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:05, 08 Lis 2006 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
jak dla mnie wypas , lepsza niż rx-7 od VellSide




nissan 350z









Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:34, 04 Mar 2007 Zobacz profil autora
senna ZMORA
Weteran



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z dupy maryny<Głazów>

Post
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:17, 04 Mar 2007 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
senna ZMORA napisał:
www.jdm.pl/forum

co to niby jest?

wklejasz zdjęcia, albo wyrażasz swoją opinie na temat aut przedstawionych przez kolegów


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:23, 04 Mar 2007 Zobacz profil autora
senna ZMORA
Weteran



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z dupy maryny<Głazów>

Post
dałem link do stronki zjaponczykami ;p 350 z miodny a ten od vel sajda to co to za wynalazek japonskiej motoryzacji??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:26, 04 Mar 2007 Zobacz profil autora
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
senna ZMORA napisał:
dałem link do stronki zjaponczykami ;p 350 z miodny a ten od vel sajda to co to za wynalazek japonskiej motoryzacji??

link nie działa (przynajmniej u mnie), a to jest honda nsx


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:29, 04 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Design Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin