Forum TBGSquad Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dane techniczne do Renault Mrgane 1.9 dTi

 
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dane techniczne do Renault Mrgane 1.9 dTi
Autor Wiadomość
Gość








Post Dane techniczne do Renault Mrgane 1.9 dTi
Witam,
Mój problem polega na tym, że nie mogę znaleźć dobrej strony, na której będą dane techniczne mojego samochodu. Chodzi mi konkretnie o prędkości obrotowe silnika kiedy osiąga max. moment obrotowy i moc max.. Szukam naprawdę sprawdzonej strony, ponieważ jak porównałem kilka różnych stron okazało się, że te dane różnią się znacząco od siebie nawet o 500obr.\min także nie wiem, które dane są prawdziwe i szukam strony z prawdziwymi danycmi. Aha moja Renatka jest z 2000r.
Śro 13:40, 26 Lip 2006
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
nie wiem, zobacz jaki masz dokładnie typ silnika, szukałbym po stronach klubowych polskich czy zagranicznych

może to: [link widoczny dla zalogowanych] tylko to jest model coupe


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:27, 26 Lip 2006 Zobacz profil autora
Gierappa
Stały bywalec



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Post
Przyspiesznie do setki 18.7 sek
Spalanie śr. 9l ON
V-Max 145 Km/h
Moment obrot. 78Nm/4500obr.
...Dawid coś Ty kupił Wink Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:00, 26 Lip 2006 Zobacz profil autora
Gość








Post
Kamil sam to wymyśliłeś?
100 KM 200 Nm 74 kW tylko chodzi mi o to od jakich obrotów jest to wszystko dostępne-bo nie wiem jak wysoko mogę kręcić silnik - obrotomierz mam wyskalowany do 7000 ale przecież mam diesla więc tat wysoko się nie wkręci
Śro 17:06, 26 Lip 2006
Gość








Post
Wielkie dzięki Woody - tego szukamłem myślę, że nie ma różnicy pomiędzy coupe a combi chyba silnik bez przeróbek tam wsadzili bo jeżeli chodzi o watrość mocy czy momentu to się zgadza. Wielkie dzięki jeszcze raz Very Happy
Śro 17:19, 26 Lip 2006
woody
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tbg

Post
jeszcze taka uwaga, turbodisle najlepiej shamować, bo często mają w realu większe(lepsze) parametry, więc i obroty zmieniają się +/-


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:27, 26 Lip 2006 Zobacz profil autora
Gość








Post
Dzięki Woody to jest cenna uwaga. Możliwe, że coś pomyślę nad tym, bo kroi mi się kurs do Stalowej więc myślę, że zajadę do jakiegoś warsztatu.
Jeżeli ktoś ma jakieś ciekawostki odnośnie Meganki śmiało przysyłajcie. Pozdrawiam Dawid Very Happy
Śro 18:06, 26 Lip 2006
adamex
Stały bywalec



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślęzaki

Post
PAMIęTAć NIE GAś TURBODISLA ODRAZU PO MOCNIEJSZEJ JEZDZIE A POCZEKAJ CHWILE NIECH PRZESTYGNIE TURBO BO GO TRAFI.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:08, 06 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum TBGSquad Strona Główna » Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin